    From: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jednoosobowa DG i faktury za usługi zwolnione z VATu
    Date: Thu, 20 Aug 2009 11:52:00 +0200

    > W związku z VAT nie.

    Tylko, kolega pisał coś o strukturze i o zgłaszaniu tego do US. Rozliczam
    się kwartalnie i w kwartale będę miał już fakturę z VAT i bez VAT.

    > Zmiana rejestracji w Ewidencji Działalności Gospodarczej w gminie i
    > zmiana REGON w GUS. A jako następstwo tych zmian nowy NIP-1 w Urzędzie
    > Skarbowym.

    Rozumiem, że mam na to tydzień, miesiąć, ileś tam czasu, ale od kiedy, od
    momentu wystawienia pierwszej faktury, od momentu podpisania umowy?

    pozdrawiam,
    Mariusz