  • Data: 2004-12-14 23:19:53
    Temat: Re: Jakie podać PKD
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Dec 2004, tester wrote:
    [...]
    > + Co teraz wpisać?
    > + 72.2 czy 72.21 cz 72.21.Z ( a może 72.21 i 72.21.Z na raz?)

    "Moj" UM powiedział (tak, wiem, *powiedział* i *telefonicznie*)
    że moze być np. 72. (całe).

    > + Czy to jest aktualizacja czy zmiana, co się wpisuje i czy każą za to bulić?
    > + Numerek PKD się zmienił ale nie moja działalnośc...

    No i na to już zwracano uwagę w prasie, brak konceptu jak na
    razie. Siedzi sobie człowiek w jednym miejscu - a tu mu łup,
    zmieniają granice. Nieisttotne czy państwa, miasta, ulicę
    czy PDG :( - najczęściej to ON ma płacić :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)