  • Data: 2009-06-01 20:53:18
    Temat: Re: Jaki to stosunek albo jaka to usluga ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 31 May 2009, SDD wrote:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > :)
    > IMHO kolumna 8 KPiR.... ale na podstawie czego... - to juz nie wiem :)

    IMO dowolnego dowodu.
    Z braku laku może być również dowód wewnętrzny w dowolnej formie,
    rozporządzenie o KPiR *nie ogranicza* formy i zakresu stosowania dowodów
    wewnętrznych dla przychodów (ograniczenie do zamkniętej listy dotyczy
    wyłącznie *wydatków*).
    Na mój rozum wydruk transakji bankowej lub raport bankowy, który
    zawiera w opisie jasną informację czego dotyczy transakcja
    wystarcza.
    Jak ktoś widzi przeszkodę aby wystawiać np. raz na dzień DW z sumą
    takich przychodów to poproszę, bo tak na 1. rzut oka wydaje mi się
    że też by "uszło".

    pzdr, Gotfryd