eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak zaksięgować płatność bonem? › Re: Jak zaksięgować płatność bonem?
  • Data: 2012-03-30 14:15:19
    Temat: Re: Jak zaksięgować płatność bonem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 25 Mar 2012, UARS wrote:

    > Witam,
    >
    > Sytuacja jest następująca:
    > W zamian za podpisanie aneksu do umowy neostrady na firmę, otrzymałem bon na
    > 150zł.

    I tyle.
    Kropka.
    Tak na to własnie patrz - osobne zdarzenie podatkowe, osobna czynnosc
    prawna.

    > Za ten bon kupiłem sprzęt sieciowy do firmy za 300zł brutto.

    I to nie miało nic wspólnego z pierwszym zdarzeniem :)
    W ten deseń stanie się jasna, co jest zródłem wszystkich odpowiedzi
    które już dostałes (oraz jak rozliczyc odszkodowanie przy naprawie
    z ubezpieczenia ;))

    > Na fakturze jest:
    > forma płatności - przelew 300zł, i nic nie pisze o bonie.

    O bonie pewnie "pisze" gdzie indziej.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1