    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak z PIT-36 odczytać ile zarobiłem?
    Date: Sat, 12 Mar 2011 11:53:10 +0100

    W dniu 12.03.2011 10:12, Liwiusz pisze:
    > Dość dziwne to jest to, że różnicę 400zł miesięcznie uchwycisz tylko w
    > PITcie, a z porównaniu warunków umowy sobie już nie poradzisz...

    Dziwne jest to, że dyskutujesz z własną wizją, bez przeczytania faktów.
    Nie żeby to było dziwne jako takie, bo to bardziej norma niż ewenement w
    UseNecie,
    no ale w Twoim wykonaniu już mnie jakby dziwi.

    > Zresztą PIT daje pogląd na to, co było, a ciebie interesuje to, co
    > będzie. Ergo: porównuj złożone oferty, a nie historię.

    Nie ma żadnych złożonych ofert, umów itp. Są wielowątkowe dochody z
    wielu źródeł, takich jak: DG, UoP ze zmiennymi dochodami, UoD, U-Z.

    No nic, myślę, że dyskusja zeszła na jałowe tory. Zadałem pytanie,
    dowiedziałem się, że z PITów tego nie da się wyciągnąć, a teraz jestem
    atakowany złośliwymi komentarzami na temat mojej niemożności
    podejmowania decyzji albo nieumiejętności czytania umów tylko dlatego,
    że nie pasuję do schematu, który sobie wyobraziłeś bez czytania moich
    wyjaśnień.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek