    From: "arkady" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak wystawic fakture wewnetrzna i rachunek
    Date: Sun, 9 Jan 2005 10:04:24 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@alt90.internetdsl.tpnet.pl

    > ...pyk... (to szczęka o stół "w kwestii programu").
    > MY mamy wiedzieć co za programów używacie ???
    > Wystawia się "normalnie".... :| (to jest dokument WEWNĘTRZNY !).

    Chodzi o to że nie mamy jeszcze programu. A w wiekszości nie ma jeszcze
    wystawiania faktury wewnętrznej. A może mam wystawić ręcznie?
    Co taka faktura powinna zawierać. Jakie dane. Czy to ma być jak faktura,
    tyle że z napisem faktura wewnetrzna. Nabywcą jest nasza firma? Numery
    identyfikacyjne również?

    > Ekhm... FORMALNIE to ON powinien wystawić rachunek :>
    > (a ty go sprawdzić).

    No właśnie dlaczego mnie do tego zmuszają?