  • Data: 2004-01-22 12:45:31
    Temat: Re: Jak wypełnić NIP-3? - adres ?
    Od: "Nomad" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
    news:bunuvk$e5g$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Koszty przekazu ponosi podatnik.

    Moim zdaniem - to kicha. Kiedys US odsylal na swoj koszt.

    > Na druku NIP-3 nie ma pola "uwagi" ;-)
    > Jeżeli korespondencja ma byc przesyłana na inny adres niz miejsc
    > zameldowania, podaje się ten adres w dziale B5 i zaznacza pole 44.
    Chodzilo mi szczerze mowiac o PIT-39 (nie jestem pewny) do rozliczenia
    os. fizycznej a nie o NIP-3. Moj blad.

    > Tak w ogóle to właściwośc US okresla sie wg miejsca zamieszkania.
    > Zameldowanie ma znaczenie drugorzędne.
    > Jeżeli więc Twoje faktyczne miejsce zamieszkania będzie znajdowało się
    > na terenie innego US to powinienes sie przerejestrować.

    Czy w ogole warto ? Jakie komplikacje moga wyniknac z rozliczania sie w
    miejscu stalego zameldowania gdy de facto mieszka sie na tymczasowym
    zameldowaniu w innym miejscu powiedzmy od 3 lat ?

    Pozdrawiam,
    Nomad