  • Data: 2002-11-01 09:30:03
    Temat: Re: Jak wycenic usluge?
    Od: "rafal" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam stworzyc podatkowa dokumentacje transakcji powiazanych dla pewnej
    grupy.
    > Nie mam pojecia jak to wycenic, bo z pewnych wzgledow nie moge tego zrobic
    > poprzez firme, w ktorej pracuje - jedynie osobiscie (umowa o dzielo).
    >
    > W gre wchodzi stawka za godzine lub oplata za calosc uslugi (trudno mi
    > jednak wstepnie okreslic pracochlonnosc). Zasugerowano mi stawki rynkowe.
    > Jakiego rzedu sa to stawki tego nie wiem. Macie jakies doswiadczenie w
    > podobnej materii?

    ------------
    jesli umowa o dzieło to raczej stawki rynkowe trudno bedzie wynegocjowac , a
    jest to srednio 135 zł za godzine
    a bierze sie to z :

    - regionu kraju
    - wielkosci firmy
    - twojej wiedzy , czy nie bedziesz potrzebowal wsparacia (płatnego)
    - ile mozesz z nich wydusic , hih

    i kształtuje sie w granicach 70-200 zł wiec jak widzisz duzy rozrzut
    nie godz sie na : ryczałt - opałta za całośc usługi bo jak ugzezniesz na
    dwa miesiace to NIC nie zarobisz

    rafal