  • Data: 2002-10-31 09:50:24
    Temat: Jak wycenic usluge?
    Od: "Bartek Kozlowski" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze o rade.

    Mam stworzyc podatkowa dokumentacje transakcji powiazanych dla pewnej grupy.
    Nie mam pojecia jak to wycenic, bo z pewnych wzgledow nie moge tego zrobic
    poprzez firme, w ktorej pracuje - jedynie osobiscie (umowa o dzielo).

    W gre wchodzi stawka za godzine lub oplata za calosc uslugi (trudno mi
    jednak wstepnie okreslic pracochlonnosc). Zasugerowano mi stawki rynkowe.
    Jakiego rzedu sa to stawki tego nie wiem. Macie jakies doswiadczenie w
    podobnej materii?

    Pozdrawiam

    Bartek Kozlowski