  • Data: 2002-10-21 22:11:52
    Temat: Re: Jak wpisac w PIT-5 zdrowotne
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Oct 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Dnia pewnego pięknego (Sun, 20 Oct 2002 07:50:01 +0200), "Konsul"
    >+ <p...@p...fm> był(a) napisał(a):
    [...]
    >+ >Zaplacilem zalegle ubezpieczenie zdrowotne [...]
    >+ >jak to wpisac w PIT-5.

    A oglądałeś kiedy, do czego wpisujesz poszczególne liczby ??
    (sugeruję że PIT-5 miejscami nadaje się do czytania ;))
    [...]
    >+ >czy moge odliczyc zdrowotne od podatku za kilka poprzednich miesiecy np w
    >+ >pazdzierniku? Jezeli tak to w ktorej rubryce?
    >+
    >+ Odsetki oczywiście Ci przepadają. Ale wg mnie kwotę podatku możesz
    >+ spokojnie wpisać -- w końcu ją zapłaciłeś.

    Skromny jesteś :), w końcu nie dość że za tobą stoi ustawa
    to jeszcze objaśnienie z poz. J2("ODLICZENIA").1:
    "...opłacona *od początku roku*...." (wyróżnienie moje).
    [...]
    >+ Wybierz mądrze! Postaw na tych, którzy Cię nie oszukają!

    Yyyyy.... tego... Problem w tym, że to wiadomo *po*,
    a nie *przed* !

    Pozdrowienia, Gotfryd