  • Data: 2002-10-22 09:08:57
    Temat: Re: Jak wpisac w PIT-5 zdrowotne
    Od: TPSA <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > Robi, Robi, co za herezje. Jaki koszt???
    > Skladka na ubezpieczenie zdrowotne nie jest kosztem i na dodatek
    > stanowi odliczenie od podatku, a nie od dochodu.
    > Nie mąć ludziom w głowach, bo znowu ktos bedzie chciał sobie zdrowotne
    > w KPiR odpisywac w koszty.
    >
    > Maddy

    Sorry, musiałem być wyjątkowo zmeczony, po przeczytaniu swojego postu nie
    mogłem uwierzyć w tak niespójną wypowiedź, którą popełniłem, masz całkowitą
    rację. Przepraszam jeżeli kogoś wprowadzołem w błąd. Oczywiście
    ubezpieczenie zdrowotne odpisujemy od podatku. Niemniej raszta jest OK. Ja
    "zaległe" (1999-2000) zdrowotne odpisałem kiedyś na zeznanu rocznym za
    2001r,
    ____
    Robi