  • Data: 2005-06-08 00:21:15
    Temat: Re: Jak to powinno byc policzone
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomyliłeś dwie rzeczy - od kwoty netto odejmujesz koszty netto, a do VAT-u
    uzyskanego VAT wydany.

    PRZYCHOD
    czyszczenie poscieli na FV: 2500 (3050)

    KOSZTA
    mydlo: 1700 (2074)
    woda: 100 (122)
    plyn do mycia: 50 (61)
    Razem: 1850 (2257)

    Najpier od kwoty 2500 netto odejmujesz 1850 netto i masz 750 brutto. Z tego
    odejmujesz 19% podatku i zostaje 607,50 PLN.

    Potem od kwoty VAT otrzymany odejmujesz VAT wydany i dodatkowo masz
    dodatkowe 143 PLN (bo VAT-u płacisz 550 - 407)

    Więc w kieszeni zostaje Ci 750,50.

    Na ZUS powinno wystarczyć :-)))

    A jeśli coś pomyliłem, to przepraszam - niech moje obliczenia zweryfikuje
    ktoś z bardziej aktualną wiedzą, bo już od trzech lat nie prowadzę własnej
    firmy. Po prostu nie starczało na ZUS ;-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński