    From: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak to ksiegowac ?? ( 4 pytania )
    Date: Mon, 10 Mar 2003 20:13:01 +0100

    Użytkownik "Neno" <n...@m...org> napisał w wiadomości
    news:b4hi41$1v1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sam sobie odpowiem i to w dodatku kolejnym pytaniem :(
    > Nie wiem czy dobrze rozumiem ale wszelkie koszty jak czynsz ( f-ra Vat ) ,
    > energia itp to normalnie w koszty ..... tak ??
    >
    > Neno.
    Zbyt dużo różnych inforamcji i może żle coś rozumiem .Zrozumiałam że masz
    firme kp i r jesteś w Vat .Jeśli masz kase fisklaną to nie potrzeba
    struktury bo sprzedaz w\g stawek danego towaru .Wydaje mi sie że rozdział na
    różne rejstry Vat nie ma sensu.Oczywiście pozostałe koszty to energia czynsz
    i itp.
    Wiola