  • Data: 2003-01-22 15:04:24
    Temat: Re: Jak to jest z tym zwolnieniem ze skladania PIT-5?
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko co dotyczy podatku dochodowego generalnie "resetuje" :-) sie z
    > nowym rokiem.
    > A więc nie wazne co w grudniu, od stycznia zaczynasz od nowa :-)

    OK.
    Rozumiem ze dla VAT-u wszystko resetuje sie z nowym miesiącem...?
    Tzn. chyba nie do konca, bo przeciez nadwyzke naliczonego nad naleznymm
    mozna przeniesc na nastepny miesiac.
    Chodzilo mi tylko o to, ze dla VAT-u - nowy rok nie ma znaczenia.

    A przy okazji - na gorze drugiej strony VAT-7 jest cala sekcja przeznaczona
    na zakupy nie rozliczone w poprzednim miesiacu.
    Po co to jest?
    Bo podejrzewam, ze nie po to, aby mozna bylo ot tak sobie
    uwzglednic tam faktury, o krorych sie w poprzednim miesiacu zwyczajnie
    zapomnialo ;-)
    (do tego chyba sluza korekty)?

    Dzieki,

    Latet