  • Data: 2003-06-04 18:14:14
    Temat: Re: Jak to jest z tym VATem???
    Od: "Kris" <monsterg[nospam-to-usunac]@pertus.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapominasz, że żeby odliczyć trzeba miec od czego.
    > Jak nie masz od czego odliczyć, bo nie masz sprzedaży i nie ma
    > podatku należnego, to ten VAT z zakupów sobie wisi w pamięci
    > i go nie dostaniesz, bo zwroty też są mocno obwarowane.
    > Możesz go nawet stracić.

    oj musze księgowej jakieś popytać bo cos nie tak tu jest
    ciekawe czy kumpel który kupił monitor za 2000zł a nie ma jeszcze żadnych
    dochodów dostanie 400zł wg waszych wypowiedzi to nie ma szans bo jeszcze nic
    nie sprzedał i nic nie zarobił.
    Dziwne jest że to tak trudno wytłumaczyć.
    Wydawało mi się że jeżeli za usługę biorę 122zł to odprowadzam 22zł do US. A
    jak coś do firmy kupie za 122zł to wtedy mi zwrócą te 22zł. Natomiast on
    twierdzi że tak nie jest. Że można kupować ile się chce papieru, monitor
    itp. a oni zwracają nawet jak nie zapłaciło się nic vatu do us (czyli te
    nasze 22%)