  • Data: 2014-07-13 21:34:45
    Temat: Re: Jak się rozliczyć z POdatków
    Od: "podatnik" <2...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał>

    > Z pieniędzy otrzymanych od pracodawcy.

    Ja tych pieniedzy dawno już nie mam, bo zeby pracować musiałem cos jeść,
    więc z czego mam zapłacić?

    Czyli ja jako pracownik mam jeszcze co miesiąc zapylać du ZUS i US i
    sprawdzać czy pracodawca zapłącił podatek?

    Skoro pracodawca nie zapłacił to dlaczego ZUS i US nie scigają pracodawcy
    tylko chcą pieniędzy ode mnie?

    Niemniej nasza dyskusja to tylko gadanie, bo US nie wypowiedziało się na
    piśmie na ten temat, więc wychodzi na to że w takich sytuacjach należy się
    poprostu nie rozliczać i tyle.