  • Data: 2007-12-12 20:29:21
    Temat: Re: Jak rozliczyć przychód na minusie ?
    Od: "J$B" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, podobny do tego, który Kubuś Puchatek stworzył:
    > Prosiaczku, Prosiaczku! - woła Kubuś Puchatek - Krzyś dał nam dziesięć
    > baryłek miodu do podziału. To na każdego będzie po osiem.
    > - Ależ Puchatku - mówi Prosiaczek - dziesięć baryłek na dwóch, to będzie
    > po
    > pięć, nie po osiem
    > - Ja tam nie wiem, ja swoje zjadłem!

    hahahahaha dobre.
    Więc to jest problem w nazewnictwie ( dla mnie to wszystko to samo stąd
    sorry )
    To jest ( czytam z dokumentu ) rachunek korygujacy do zapłaty na -120 pln.
    Więc gdzie go mam wpisc w ksiazke,po stronie przychodow czy kosztów?
    Zawsze rachunki były na plusie stad nie miałem problemu .
    sedecznosci