  • Data: 2005-11-05 15:28:23
    Temat: Re: Jak prowadzić DG nie będąc nigdzie zameldowanym?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:dkiihk$ds1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pod który urząd podlegasz w sprawach PIT i VAT?

    US sobie wybrac moge dowolnie - zalezy jaki "adres zamieszkania" podam
    (zbyt czeste oprzeskoki jednak oceniam jako niewskazane :). Tamze (pod
    podany "adres zamieszkania") bedzie przychodzic ewentualna
    korespondencja, wiec nie powinien byc to adres calkowicie wirtualny,
    bo moze to wyjsc przypadkowo na zle.

    > Pod który ZUS?

    Tutaj nigdy nic nie zmienialem. Pod ten, ktory byl w momencie
    rejestracji. Ale gdybym chcial zmienic, to przeciez mozna przez
    internet wyslac zmiane adresu dla korespondencji.

    > Czy to niesie za sobą jakieś problemy?

    W praktyce zadnego problemu nie doswiadczylem. Przy odnawianiu
    certyfikatu w zusie chca dowodu osobistego. Dane sie nie zgadzaja, ale
    certyfikat i tak dostaje, choc urzedniczki regularnie sie o to
    "plują". Zreszta łaski mi nikt nie robi. Gdybym mial kiedys nie
    dostac, bede wysylal to "na certyfikacie" znajomego.

    marekz