    From: "latet" <l...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak (księgowo) zmienić samochód firmowy?
    Date: Mon, 17 May 2004 19:32:06 +0200

    > Nie martw sie. Przy jednym US tez ci dolozy. Jesli masz jedno auto to
    podejrzewaja ze uzywasz go nie tylko do pracy. Trzeba sie dobrze chowac zeby
    nie wyplynal jakis dowod ze tak bylo. Pisali kiedys o tym w Rzepie albo
    Gazecie Prawnej. Narazie nie przezylem sledztwa pod tym katem wiec nie wiem
    jak to wyglada w praktyce. Pewnie jak zwykle - zalezy czy ktos sie chce
    przyczepic.

    No, tu akurat jestem kryty, bo mam dwa ;-)
    Ale to pewnie też dobra pożywka dla US, aby starać się mi udowodnić,
    że pewnie ten drugi też tankuję nielagalnie "na fakturę" ;-)

    latet