  • Data: 2004-05-29 06:45:19
    Temat: Re: Jak brat ma kupić samochód od siostry?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 May 2004, Slayer wrote:
    >+ Użytkownik "rebe" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >+ >
    >+ > Czy do w/w procedur potrzebny jest notariusz lub Urzędnik Skarbowy?
    [...]
    >+ 9637zł to nie ma podatku od spadków i darowizn, potem umowa zniesienia
    >+ współwłaności - też zwolnione z podatku w pierwszej grupie podatkowej i
    >+ stajesz się właścicielem całego auta... nie jest wymagna wizyta w urzędzie
    >+ skarbowym , ze spisanymi umowami idziesz bezpośrednio do wydziału
    >+ komunikacji i tam auto przerejestrowywujesz na siebie....

    Ktoś gdzieś (albo tu albo na .prawo) pisał że WK domaga się pieczęci
    US na czymś (też nie pamiętam :> czy na umowie czy na PCC-1) "bo
    inaczej nie zarejestrują". Czy to uregulowane przepisami czy widzimisię
    lokalnego prawa powielaczowego to już nie wiem :], nie bić !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)