  • Data: 2004-10-01 06:02:21
    Temat: Re: Ile i komu placic za TV lub radio
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Człowiek co się przedstawia jako SDD napisał:
    > Niestety, ale sa jeszcze oszolomy takie jak: ZAiKS, FOTA i inni, ktorzy
    > twierdza, ze im sie tez cos nalezy.

    no właśnie, twierdzą, ale jak kumpel poprosił o kopie ich umów z artystami,
    kopię przelewów jakimi wysyłają artystom forsę itd, to zaczęli coś mącić. Na
    koniec, jak mu powiedzieli, że chcą 70 zł miesięcznie, na co kumpel im, że
    albo chcą, coś zarobić, albo żeby jego interes padł. Na co usłyszał
    propozycję: dobra, to do końca roku (od sierpnia) 200 zł, a potem zobaczymy.
    Dla mnie to typowe haracze płacone na Bóg wie co i na Bóg wie jakich
    zasadach. Gorsze od mafii, bo tam przynajmniej płacisz za ochronę.

    Czy jest może ktoś, kto nie płacił i miał z tego powodu jakieś cyrki?
    P.