  • Data: 2004-09-30 12:34:57
    Temat: Re: Ile i komu placic za TV lub radio
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Następnym trzem darmozjadom podobnie - razem 400.

    Jakim darmozjadom ??!!??!!
    Czy za 1 radio trzeba w sumie placic az 400 zl miesiecznie ??!!??!!??!!
    Wydaje mi sie, ze chyba troche przesadziles.
    Slyszalem cos o ponoda 100 zl....

    > Efekt - ja sobie darowałem odtwarzanie radia i żaden z darmozjadów nie
    > zarobi nic.

    No jak bym mial placic te 400 zl to tez bym sobie darowal, ale cos mi sie
    wydaje, ze cos za duzo policzyles....

    Pozdro, Wojtas