eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiHmmm, moze ktoś pomoże?! Pojazd w EŚT zawieszonej DG a "użyczenie" osobie z własną DG?! › Re: Hmmm, moze ktoś pomoże?! Pojazd w EŚT zawieszonej DG a "użyczenie" osobie z własną DG?!
  • Data: 2005-01-19 19:11:22
    Temat: Re: Hmmm, moze ktoś pomoże?! Pojazd w EŚT zawieszonej DG a "użyczenie" osobie z własną DG?!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    latet napisał(a):
    >>moja Mama ma zawieszoną DG
    >

    > Powiedz mamie, że to nie jest legalne.

    Nielegalne..
    Hmm... a ciągle jak sie zadzwoni do ZUS to otrzyma sie informacje jak
    wypełnić druk żeby zgłosić zawieszenie działalności i co trzeba zrobić
    żeby ja "dowiesić".

    No i po co jest kod 111 "zaprzestanie prowadzenia działalności"
    Nie jest to likwidacja działaności bo od tego jest kod 211 "wykreslenie
    z ewidencji, rejestru lub skreslenie z listy".
    Niedawno zaznaczyłam 111 przez pomyłke przy likwidacji i dostałam
    wezwanie do skorygowania gdyż "kod 111 nie dotyczy likwidacji ale
    czasowego zaprzestania prowadzenia działalności".

    Tak o propos, te słynne już kontrole "zawieszonych" przesiębiorców
    dotyczyły jak dotąd tego czy przedsiębiorcy ci faktycznie nie wykonuja
    działalnośc, nie ewidencjonuja kosztów, nie osiągaja przychodów, nie
    prowadzą produkcji, nie zatrudniają pracowników itp itd a więc oceny
    stanu faktycznego "zaprzestania prowadzenia działalności".

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813