  • Data: 2007-09-05 21:41:13
    Temat: Re: Handel na straganie - czy mozna legalnie ?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-09-2007 o 23:14:07 Rock <r...@w...pl> napisał(a):

    > Jest jedna furtka - na pocz?tku mo?na wnie?ae towaru za pomoc? remanentu
    > pocz?tkowego, ale tez nie jestem pewien czy nie trzeba uzasadniae potem
    > kontroli sk?d to si? wzi??o?
    >
    > Mo?esz cos o tym wi?cej napisac ? Czy wychodzi na to ze legalnie biznesu
    > nie
    > rozr?ci ( kupuj?c i sprzedaj?c jakies pierdo?ki dla majsterkowiczów) ze
    > stadionu ...

    Startując z DG można wnieść do tej DG różności. ALe już w trakcie
    prowadzenia
    musisz mieć na wszytsko kwity.
    Czyli jeśli masz np 20 mioteł, to przy starcie wnosisz je do DG i możesz
    potem
    bezstresowo sprzedać.
    Ale jeśli za zarobone w ten sposób pieniądze kupisz potem u ruska koleje
    20 mioteł,
    to nie będziesz miał już podkładki do zaksięgowania zakupu, a remanent
    początkowy
    można zrobić tylko raz - na dzień założenia KPiR czy EP.