  • Data: 2008-07-28 18:20:01
    Temat: Re: Grupowa wygrana w Totka ;-)
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest tylko informacja o grającym - a co jezeli jest to grupa grających?
    [..]
    > Mozna to sensownie rozwiazac, bez jakiegos rejestrowania stowarzyszenia
    > czy czegos? ;-)

    Jak dla mnie to wystarczyłaby ogólna pisemna umowa oparta na podstawach
    z KC. W praktyce na gębę to nie ma szans czegokolwiek utargować. Sąd
    może im dać wiarę lub nie. Całą kasę weźmie osoba, która jest w
    posiadaniu kuponu, a potem reszta może się z nim procesować.

    Ale ja jak zwykle nie mam racji.

    --
    Krzysiek, Kraków