  • Data: 2003-04-16 05:42:18
    Temat: Re: Grozby
    Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >CELOWO pisalem, ze masz sie udac do PROKURATORA a nie na Policje.
    >Policjantom nie chce sie zajmowac takimi sprawami. Jak dostana polecenie
    >z Prokuratury to sie zajma.
    >
    >I nie udac sie pogadac, tylko zlozyc oficjalne doniesienie o grozbach
    >karalnych.
    >Zaraz fagasowi rura zmieknie.

    Alez Slonce! W jakim Ty kraju zyjesz!!! Tutaj w naszej Polsze polazlam do
    prokuratury z doniesieniem o popelnieniu przestepstwa, no i przyszlo po
    ladnych kilku dniach wezwanie na policje. Dzielny pan policjant przejrzal ze
    mna
    sms'y od malzonka (np. "Pieklo to dopiero poznasz", "Skoro nie chcesz dac

    kasy za samochod, to jedynie Bog niech ma cie w swej opiece", posluchal
    nagranej (slabo) rozmowy tel., gdzie moj slubny raczyl mi grozic, ze ma na
    mnie taki haczyk, ze strace wiecej niz samochod i moje mieszkanie razem
    wziete... a poniewaz ja zadnych machloi nie robilam, to zeby narobic mi
    klopotow MUSIALBY SFALSZOWAC JAKIES DOKUMENTY). No i cio!!! Ano dzielny
    policjant zekl, ze to nieeee sa grozby, ze musialyby one byc realne.(sic!) No
    i jak mi sie zachce go scigac, a oni umorzą, to bezkarna #%$%$$# sie
    rozzuchwali. Ni i dobry_wujek_policjant napisal notatke, ze mnie przesluchal,
    a ja nie wnosze prosby o sciganie...zeby bylo weselej, moj adwokat powiedzial,
    ze dobrze zrobilam.
    Jedynie moge teraz meza ciagac o falszowanie mych podpisow ;)))

    Pozdrawiam serdecznie
    Hania
    (sorki za wyslanie 4 razy tej samej wiad. - serwer dalej chodzi, jak chodzi)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl