    From: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Grozby
    Date: Tue, 15 Apr 2003 10:29:56 +0000 (UTC)

    >w działalności". W tym momencie jeśli trzeba będzie pokryć długi z DG
    >nie będzie istotny fakt małżeństwa (co sugeruje twoje pytanie)
    >a bycia wspólnikiem S.C.
    >IMHO oczywiście !

    Nioo, samochod nabylam w trakcie malzenstwa, jednak mielismy rozdzielnosc
    maj. (autko wykupione z leasingu za kilkaset zl- na mnie); dlatego tez tak
    latwo nie chce sie go pozbywac, na ew. dlugi firmy oraz na te, ktore juz mi
    narobil.
    Poza tym, mazulek raczyl wyznaczyc mi termin 25 kwietnia jako ostateczna data
    dania mu kasy, a mi sie kojarzy, ze do 30.04 oddaje sie PITy roczne. Co ten
    @#%$# moze wiec knuc???
    BTW, na policji bylam, farsa straszliwa - policja mowi, ze i tak prokurator
    nic z tym nie zrobi, a jak ja sie upre na wszczecie sprawy, a maz z kolei
    zobaczy, ze sprawe umorza, to poczuje sie jeszcze bardziej bezkarny i tym
    bardziej mnie bedzie nachodzic, hmmmm.

    Pozdrowka
    Hania (opozniona odpowiedz - serwer mi nie chodzil)