  • Data: 2003-12-30 14:02:46
    Temat: Re: Grosze w VAT7?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AM napisał:

    > Witam,
    > czy możecie mi powiedzieć, czy w deklaracji VAT 7 uwzględnia się grosze, czy
    > też je ucina przy podawanych sumach?

    Grosze się "ucina". A mówiąc językiem przepisów - pomija.

    Tu masz podstawkę:

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW
    z dnia 24 grudnia 2002 r.
    w sprawie naliczania odsetek za zwłokę oraz opłaty prolongacyjnej,
    dokonywania zaokrągleń oraz zakresu informacji, które muszą być zawarte
    w rachunkach.
    [...]
    § 14. Zaokrąglanie podstaw opodatkowania i kwot podatku od towarów i
    usług oraz podatku akcyzowego, jeżeli podatki te nie są pobierane przez
    płatników, a także podatku dochodowego od osób prawnych dokonywane jest
    do pełnych złotych, z pominięciem groszy. [...]

    To jest warte pamięci rozporządzenie bo mówi jak sie zaokrągla wszystkie
    podatki i odsetki a także np. co ma zawierac rachunek i pare innych
    przydatnych informacji.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk