  • Data: 2003-12-30 14:25:42
    Temat: Re: Grosze w VAT7?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek napisał:

    > "też ucina"?
    > A gdzie Ci się w ogóle w VAT 7 pojawiają grosze?

    Po pierwsze, jest taki zwrot "czy też" ktory nie ma wiele wspolnego
    znaczeniowo z "też". Np. "być czy tez nie być" ;-))
    Am widac starej daty jest, bo uzywa takich ładnych konstrukcji o jakich
    młodziaki dawno zapomniały bo nie są trendy.*

    Po drugie - w rejestrze VAT sa grosze, w posumowaniu rejestru tez, więc
    gdzieś je uciąć trzeba.
    Robi sie to na deklaracj VAT.
    Mie mów że prowadzisz rejestry VAT z obciętmi zawczasu groszami???

    Maddy

    ps. powinno być "czy tez ucina je", ładniej brzmi ;-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl