  • Data: 2009-06-18 10:41:57
    Temat: Re: Gdyby chciał on zaciągnąć kredyt w banku...
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Cze, 11:18, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Zgadza się - autostopowicz powinien zapłacić podatek.
    > Tylko że to jest nieegzekwowalne, więc 99% ludzi nie płaci
    > bo nawet nie wie że powinno, a od czasu do czasu ktoś wpada
    > i jest zgrzytanie.

    Autostopowicz powinien zapłacić podatek, jak za usługę taksówkarską!?
    Przecież własnie on dlatego jedzie stopem, ze to tyle nie kosztuje i
    dlatego nie korzysta z taxi, mimo ze może. Stop tyle nie kosztuje co
    taxi, wiec nie można sprzecznie zakładać, ze kosztuje, bo nie
    kosztuje! :-)
    To również idąc kilka kilometrów pieszo, powinien zapłacić podatek od
    kosztów taksówki, bo przecież mógł ja jechać ten odcinek drogi i co z
    tego, że nie jechał? ;-)