  • Data: 2006-04-24 08:00:29
    Temat: Re: Garnitur na firme?
    Od: "Mirek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:e2g085$vqd$1@news.onet.pl...
    > Czy mozna wziasc fakture VAT za garnitur i wciagnac ja w koszty firmy?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Ewa

    Niepamiętam gdzie, ale znalazłem kiedyś w internecie interpretację
    wynikało z niej że nie można, przynajmniej w odniesieniu do np. agenta
    ubezpieczeniowego.
    Sąd dowiódł, że ubiór agenta nie ma wpływu (ale bzdura) na to czy zdobędzie
    klienta czy nie i w związku z tym nie może być kosztem uzyskania przychodu.
    Ciekawe tylko dlaczego sędziowie nie chodzą na rozprawy w dresach?? Można
    łatwo dowieść, że dres nie ma wpływu na orzeczenia sądu...
    mirek