  • Data: 2002-02-25 22:25:03
    Temat: Re: [ - Garnitur i UKS - ]
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Feb 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ Użytkownik Pikorska Wiola <p...@n...polexpo.com.pl> [...]
    >+ > Krzysztof napisał(a) w wiadomości: ... [...]
    >+ > >No i co Wy na to? Garnitur był , jest i będzie mi potrzebny do pracy..
    [...]
    >+ > ----------
    >+ > Myśle że nie masz szansy obrony bo są wyroki NSA że właściciel garnitur i
    >+ > rzeczy osobistego użytku może sobie kupić z dochodu po opodaktowaniu a nie
    >+ > zaliczać do kosztów.Są również kłopoty gdy dotyczy to pracowników bo jeśli
    >+ > nie wynika z bhp to nie bardzo można zaliczać w koszty.chyba że z logo
    [...]
    >+ A swiadczenia na rzecz pracownikow?

    Możesz jaśniej ? Nie mam pewności czy rozumiem tak krótkie pytanie ;)

    O ile wiem to niektóre firmy marketingowcom kupowały (garnitury),
    czy "w koszty" tego nie wiem. A zanosi się na kłopoty w takim
    wypadku; oczywiście kupić z dochodu po opodatkowaniu można :]
    (w końcu sam. osobowy - jak droższy - też niemal "po opodatkowaniu"
    a kupowany bywa powszechnie :), więc czemu by garnitury nie...)

    >+ Karol

    Pozdrowienia, Gotfryd