    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: GUS RG1 - co wpisać ?
    Date: Tue, 15 Oct 2002 23:47:41 +0200

    On Tue, 15 Oct 2002, ppinq wrote:

    >+ >To ja cię bardzo przepraszam, ale wziąłeś sobie skądś
    >+ >jakąś skróconą wersję formularza "do UM" ;) - ktos tu
    >+ >pisał że nie ma obowiązującego wzoru.
    >+
    >+ Sam formularz został wzięty prosto z UM - takie mają.
    >+ Jest tylko pole "nazwy firmy" :(

    Napisz swój ;) (nie żartuję, jak zaprotestuja - zapytaj
    czy wzór jest obowiązujący, bo "ty tu znalazłeś lukę, nie
    ma miejsca na informację" :))

    >+ >Nazwa skrócona powinna[1] być, u mnie na "miejskim" była
    [...]
    >+ No właśnie - przeglądałem różniste przepisy (już mi się
    >+ zaczyna trochę mieszać) i takiego pojęcia jak "nazwa skrócona"
    >+ chyba nigdzie widziałem - dopiero na tym RG-1.
    >+ Nie wiem czy w ogóle jest na to jakaś podstawa prawna, bo jeśli
    >+ tak to spróbowałbym dopisać ręcznie i mógłbym się przy tym
    >+ upierać.

    Opisy w których autor wydłubywał (niczym ziarenka maku wydłubywali
    mnisi tybetańscy [zdaje się] na szkoleniu z cierpliwości) z ustaw
    różniastych masz tu:

    http://217.11.136.157/free_download/szablony/FIS.OLD
    /RAD00001.htm

    Sądzę że powinieneś poszukać rozporządzenia ministra
    na temat *prowadzenia ewidencji podmiotów gospodarczych* :),
    tam coś powinno być; znalazłem np. dla ZOZów (no, tak
    mi wyszło :>):
    http://sidoz.ids.pl/serwis_prawny/qs/zdrowie/Z02_o_z
    oz/Dz.U.00.74.864.htm
    - i tam wyraźnie widać że nazwa skrócona jest (dla ZOZu) opcjonalna.

    >+ >Co do poprzednich pól - "pan[i] w GUS" nic nie doradził[a] ??
    [...]
    >+ A tego jeszcze nie wiem, bo jestem jeszcze przed.

    Niektóre wątpliwości wyłoży ci "od ręki" (typu "jaki kod").

    Pozdrowienia, Gotfryd