  • Data: 2005-02-21 21:10:01
    Temat: Re: Fundusz Pracy w PIT5L - wiem, że było
    Od: "BAH" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cvcv78>

    > To nieistotne, teraz to ja się bardziej zastanawiam, za co ja płacę 200
    > zł netto co miesiąc.

    m. in. za spotkania z Agentem 00001
    na których dowodzą, że to oni potrafią PIT wypełnić
    a księgowi to już nie.
    A ilu "doradców" chce PIT-B do PIT-36L
    przy jednej DG wypełniac ??
    DP, to kolejna "korporacja"
    Na razie nie mają takich mozliwości jak komornicy
    (np. zająć statek) ale

    swoja drogą.

    To że wpisali kwote FP w pole ubezpieczeń społecznych
    może świadczyć również o tym, ze przelanow
    właściwe kwoty na niewłąściwe konta.

    Ja bym zaczął od sprawdzenia kont ("51", "52", "53" )
    na przelewach bo to one są podstawą księgowania
    a nie kwoty.

    Trzeba na to uważać, bo się może okazać że wypadło się
    z dobrowolnego ubezpieczenia chorobowego
    a składki płaci się z przyzwyczajenia.

    BAH