eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFreelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów. › Re: Freelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów.
  • Data: 2016-03-24 09:02:50
    Temat: Re: Freelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Przepchniesz temat, to będziesz ekspertem
    > i zajmiesz się szkoleniem panienek z US i KIP.

    Nie mam nadmiernych ambicji w tej dziedzinie.
    Zdaje sobie sprawę, że temat jest dość nowy i ciężko
    go ugryźć - jak zwykle wszystkie papiery są
    napisane niezmiernie skomplikowanym językiem.

    Cóż będzie trzeba postudiować ustawy, choć to raczej
    literatura spokrewniona z horrorem, a nie coś przyjemnego ;)

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.