  • Data: 2004-05-28 04:59:52
    Temat: Re: Firma nie działa, ale ma koszty
    Od: "raw73" <r...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wart uwagi argument pt. "koszty zabezpieczenia ródła przychodów" !
    > Dywagacje o "zawieszaniu" amortyzacji z równie niejasnym wnioskiem
    > jak nasze grupowe :)
    >
    > --

    Ciekawy jestem czy:
    1. można pod to podciągnąć np. zakup nowych opon do samochodu lub koszty
    jego naprawy ? 2. można również w okresie zawieszonej DG dokonać zakupu (i
    wliczyć w koszty zabezpieczenia źródła przychodów) np. nowego sprzętu
    komputerowego, który będzie używany po odwieszeniu działalności ?

    RaW
    r...@n...poczta.onet.pl
    UWAGA - wyrzuć 'niespamuj.' z mojego adresu e-mail