  • Data: 2004-05-16 14:18:43
    Temat: Re: Firma jedna, firma druga
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 16. maja 2004 13:04 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Samotnik:

    > Ale gdzie problem? Jedyną przeszkodą byłby status prawny takiej marki, ale
    > jeśli ona była Twoja i nikt inny nie ma do niej roszczeń prawnych, to po
    > prostu używaj...

    Chodzi o to, żeby jakiś US nie przylazł ,,panie, pan prowadzisz działalność
    którą pan zamknąłeś'' Po prostu chodzi o to, żeby nie uznano, że prowadzę
    nielegalną DG.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)