    From: Johnny <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktury zaliczkowe
    Date: Thu, 25 Nov 2004 12:00:08 +0100
    Sender: m...@g...pl

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 10:27:23 +0100, Maddy napisał(a):

    > Czekaj, Ty się NAS pytasz jak sie umówiłeś z kontrahentem????
    > Był kiedys taki delikwent który chcial USu pytać czy stosuje kase czy
    > memowiał w KPiR, ale ty jestes lepszy ;-)
    >
    > Maddy

    hmm...
    1) najwazniejsza dla mnie sprawa to sposob wystawienia faktury zaliczkowej
    2) sprawa tego kiedy mam wydac towar kontrahentowi jest poboczna, chcialem
    po prostu zapytac czy istnieja jakies regulacje prawne na ten temat, w
    kontekscie faktury zaliczkowej i przyjmowania zaliczek
    3) ja fizycznie zadnego towaru kontrahentowi nie wydaje, ja po prostu
    jestem programista i staram sie dodac mozliwosc wystawiania faktur
    zaliczkowych w swoim programie. I idzie mi bardzo mozolnie, bo ciezko mi
    zrozumiec teksty pisane jezykiem formalnym - takie jak ustawa a np.
    dzwonienie do US tez niewiele daje bo interpretacja ustawy rozni sie w
    zaleznosci od tego, z kim rozmawiam... Rozni sie w szczegolach, ale te
    szczegoly sa dla mnie bardzo istotne

    Wiec, reasumujac:
    - jak sie wystawia te faktury zaliczkowe?

    pozdrawiam
    Johnny