  • Data: 2011-01-05 19:01:54
    Temat: Re: Faktury od AdWords Google + czek?
    Od: "zax111" <iirekm@WYTNIJ_TOgmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam jeszcze mniej miłe przygody z AdWords: omyłkowo zaznaczyłem \"Firma\" zamiast
    \"Osoba prywatna\" przy rejestracji i nie obczaiłem tego w porę, i jako, że nie mam
    firmy, mój podatek nie został odprowadzony. Naczelnik mojego urzędu skarbowego
    nakazał mi skontaktować z Google, by wystawili korektę faktury z naliczonym
    irlandzkim VAT-em, ale za cholerę nie chcą, tylko ściemniają, że nie mogą.
    Przecież to jest chyba ich ustawowy obowiązek, nieprawdaż? No i co ja mam teraz w tej
    sytuacji zrobić, przecież każdemu może zdarzyć się pomyłka przy rejestracji, a urzędy
    skarbowe każdego niezapłaconego grosza potrafią się przyczepić.
    Taka obsługa klienta to jest kompletna olewka, Google czuje się chyba państwem w
    państwie.
    Jak ktoś wie co zrobić w tej sytuacji, to proszę o pomoc.

    Inny problem to płatności: jak to możliwe, że gigant informatyczny ma takie problemy
    z obsługą płatności? Zdecydowanie odradzam Google AdWords, nie wiem jak gdzie indziej
    na świecie, ale obsługa klienta z polskiego AdWords to kompletny brak profesjonalizmu
    i ignorowanie polskiego klienta.