  • Data: 2010-05-27 07:34:36
    Temat: Re: Faktury można wysyłać mailem...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-27 08:23, Jacek Osiecki wrote:
    > Pytałem czy fizycznie się czymś różni sytuacja :)
    > W obu przypadkach faktury nie ma, a wystawca nie ma żadnego dowodu na to że
    > została wydrukowana.

    Warto zauważyć, że jak wynika z uzasadnienia innego wyroku (I FSK
    1169/08) wystawienia faktury nie należy utożsamiać z jej wydrukowaniem.

    Zdaniem skarżącego (i NSA, który podzielił tę opinię) wydrukowanie
    faktury jest potrzebne tylko i wyłącznie do przechowywania faktury i/lub
    jej dostarczenia do nabywcy i nie ma znaczenia dla poprawnego
    wystawienia faktury.

    Trzeba poczekać aż sądy niższych instancji ponownie pochylą się nad tymi
    sprawami.

    Oj, będzie się działo!

    Piotrek