  • Data: 2003-08-13 11:11:56
    Temat: Re: Faktury VAT konsumpcyjne
    Od: "Marek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiście chodziło mi o wpisanie rachunku uproszczonego do przychodu, nie w
    koszty. To było zwykłe przejęzyczenie, sarkazm jest nie na miejscu.

    A faktura o nazwie 'konsumpcyjna' chyba jednak jest, bo taką pozycję
    znalazłem w programie księgującym, który testuję... Więc może jednak jest?
    :)

    Pozdrawiam,
    Marek