  • Data: 2009-09-07 08:08:43
    Temat: Re: Faktura za samochów
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    my way wrote:

    > np. w Lexie ;)
    > jeśli szukasz czegoś konkretnego, mogę pomóc
    >
    > art. 87.ust. 3-4 uchylono z dniem 1.12.2008

    Akurat szukałem dokładnie tego.
    Na początku roku grzecznie poproszono mnie o korektę
    deklaracji, bo obrót do VAT policzyłem po staremu
    (wg kursu z dnia faktury) i przy tej okazji sprawdziłem wszystkie zmiany w
    VAT,
    które by mnie mogły dotyczyć i tego jakoś nie zauważyłem,
    albo miałem słabo zaktualizowany tekst.
    Za sierpień odruchowo dałem kilkaset złotych do przeniesienia,
    a tu niespodzianka. I tak czytam sobie art 87 i nie wiem, czy
    jeśli nie będę miał żadnych przychodów we wrześniu to te kilkaset złotych
    VAT
    mogę zadysponować na 60 dni do zwrotu w deklaracji za wrzesien czy muszę
    "wygenerować"
    jakiś drobny podatek należny - pamiętam, ze interpretacja organów była taka,
    że jak nie ma należnego, to nie ma różnicy, którą możnaby zwrócić.
    Nastąpił jakiś "postęp" w tej sprawie?