  • Data: 2011-10-18 08:59:59
    Temat: Re: Faktura z fotolia
    Od: Brick <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tutaj:http://www.creative.vel.pl/net/fotolia.jpg

    > IMHO - zakup usług spoza UE, bo adres firmy wybitnie wskazuje na USA.
    > Firma obciąża VATem na zasadzie Special Scheme.
    >
    > http://customs.hmrc.gov.uk/channelsPortalWebApp/chan
    nelsPortalWebApp....

> [...]
    > within five working days of us receiving your completed electronic
    > registration request.
    >
    > Identification numbers for the Special Scheme have their own unique
    > format beginning with the prefix 'EU', followed by a nine digit
    > number. These are different from VAT registration numbers issued
    > under the normal rules. [...]
    > """
    >
    > Zakładam, że podałeś im NIP do rejestracji, więc IMHO sam musisz
    > naliczyć  (i odliczyć) VAT od takiej transakcji. To że transakcja
    > w złotówkach to nie ma (IMHO) znaczenia. To, że pisze faktura też

    Dzięki za odpowiedź.
    W jaki sposób mam naliczyć i odliczyć ten VAT? Mam to zrobić za pomocą
    faktury wewnętrznej?
    Nie wiem jak to się robi, nigdy tego nie księgowałem. Proszę o jakiś
    jasny i zrozumiały przykład.

    A nie mogę tego wrzucić po prostu w koszty poza rejestrem vat? Tak
    samo jak księguje się rachunki od nie vatowca?