  • Data: 2004-08-19 13:28:11
    Temat: Re: Faktura wysylana na e-mail
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:cg1v4k$hd0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nie za bardzo rozumiem problemy tego typu
    > a skąd wiadomo, że faktura była przesłana e-mailem a nie osobiście ? po
    > tuszu z drukarki ?:))
    >
    > skoro nie trzeba podpisów to nie rozumiem, dlaczego tyle osób stwarza
    > sztuczne problemy :)

    Tylko zauwaze, ze pytanie "czy mozna..." od pytania "skad wiadomo, ze..."
    dzieli zasadnicza roznica - pierwsze pyta o granice prawa a drugie o
    mozliwosc udowodnienia ew. zlamania prawa. Zauwaze jeszcze, ze ew.
    postepowanie dowodowe dopuszcza szereg innych dowodow niz tylko obejrzenie
    papierow.

    Pzdr,
    BaLab