    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura wyslana faxem
    Date: Thu, 18 Mar 2010 23:51:27 +0100

    (18.03.2010 22:05), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No i co z tego? Uważasz, że jak nie wydrukował, to mogę sobie nie
    > księgować tego jako przychód? :D

    Nie możesz sobie tego nie księgować, bo przychód jest niezależnie od
    wystawienia faktury. Za to możesz zostać ukarany za niewystawienie faktury.

    > Jeżeli nie wydrukował, bo nie chce
    > odliczać, to jego sprawa.

    Także twoja, jeżeli masz obowiązek wystawić fakturę.

    > Jedna.

    Przed chwilą napisałeś że "jeżeli nie wydrukował(...)to jego sprawa".
    Czyli dopuszczasz że nie wydrukował, więc faktura nie zostałą prawidłowo
    wystawiona.

    > Co najwyżej w 100 kopiach. Ale i tak se tego nie odliczy 100
    > razy.

    Ale może powstać obowiązek 100krotnego naliczenia VATu.

    > Poza tym, jak wystawię egzemplarz i wyślę PDFem obraz dodatkowo,
    > to też se może wydrukować 100 razy. A jak jestem u niego i wydrukuję
    > raz, a on potajemnie zainstalował konia trojańskiego, który przechwycił
    > wydruk i wydrukował 100razy?

    Trudno powiedzieć. O 100krotnych zwielokrotnieniach VATu nie słyszałem,
    ale o dwukrotnych owszem ( http://tiny.pl/d82w - to było dawno i nadal
    nie mam namiarów na ten artykuł ).

    p. m.