    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura vat na sprzęt komputerowy
    Date: Tue, 4 Jun 2002 11:49:09 +0200

    On Tue, 4 Jun 2002, WSm wrote:
    [...]
    >+ > z bezpieczeństwem klienta" - juz prędzej :)
    >+ No nie wiem...
    >+ Jak sie klient uwezmie to moze dochodzic swego w sadzie i wygra.

    Czego może dochodzić ? Że *jego zdaniem* 64MB do PII/PIII to
    trochę przymało ? ;) (jeśli komputer *byłby* oznaczony jako
    "przeznaczony pod Windows 200 - to można by się czepiać).
    Inaczej ja *zawsze* mógłbym się czepiać ;) (pewnie da się
    wyguglować moje zeznania, że kiedy "normą" były 486/4..8MB RAM
    to ja "trzymałem" 386/24MB)

    >+ Ja tu nie zajmuje stanowiska po zadnej ze stron - uwazam, ze tak

    Ależ - bynajmniej nie w tej sprawie :)

    [...]
    >+ p.s. na swoje zyczenie mam faktury z wyszczegolnionymi skladowymi

    Osobiście uważam że (przy "normalnej" sprzedaży, tj. jeśli
    nikt nic nie kombinuje ani nie patrzy jakby kogo naciągnąć)
    specyfikacja nie zawadzi. Ale nie przeszkadza mi to uważać,
    że jej brak *nie* stanowi powodu do robienia rabanu po zakupie,
    nawet jeśli "zdroworozsądkowo uzasadniony" :( (raban, nie zakup
    PIV 64MB RAM).

    >+ i po czasie, jak dokupuje czesci do modernizacji, to wystarczy
    >+ ten dokument do rozmow ze sprzedawca - ma pelny wykaz elementow
    >+ bez potrzeby odczytywania fizycznie w rozkreconym pudle co jest w
    >+ srodku...

    Y tam, ja patrzę co na którym przerwaniu wisi i też widać ;)

    - Pozdrowienia, Gotfryd