  • Data: 2006-10-17 11:04:54
    Temat: Re: Faktura na dzieło sztuki
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Na przykład.

    > Hm... ale konieczność zawiadomienia jest wskazana chyba tylko przy
    > 120.11 (w interesującym nas zakresie), czyli pozostałe przypadki
    > (nie import, nie opodatkowane stawką obniżoną, nie nabyte od
    > autora lub spadkobiercy co rownież upoważniałoby do stawki
    > obniżonej) podpadające "tylko" pod 120.10 takiego obowiązku
    > chyba nie nakładają.

    A dziekuję, przynajmniej przeczytałam dokładnie, bo wcześniej jakoś
    tylko dzieła sztuki mi się jawiły przed oczyma. Czyli tym przypadku nie
    ma obowiązku żadnych informacji wcześniej, a jedynie z ustawą sprawdzić
    korzystniejszą wersję sprzedaży;)

    > A nie wiem - primo pytam z ciekawości :), a secundo aby ew. było
    > wiadomo którym elementom się przyjrzeć - bo próba rozwikłania
    > naraz wszystkich "o których mowa w art" "zgodnie z art" oraz
    > "w powiązaniu z art" jest z góry skazana na niepowodzenie :)

    ja właśnie nei widzę, stąd moje pytanie;-)))

    ponoć kto pyta nie błądzi, ale dzisiaj usłyszałam, że kto pyta za często
    staje sę nudny;-)