  • Data: 2013-07-22 15:37:40
    Temat: Re: Faktura korygująca - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jul 2013, Borys Pogoreło wrote:

    > Aktualna jest ta wersja:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,32,32,1626,5
    1600,20130101,szczegolowe-zasady-wystawiania-faktur-
    dane-ktore-powinny.html

    Ups. Thx :)
    Szczęśliwie art.13, mimo że dość "niebieski", w poruszanej sprawie
    niezbyt się zmienił :) (głównie poprzez zmianę określeń i dopuszczenie
    "wspólnej korekty" dla wielu dostaw, co implikuje obowiązek
    podawania daty).

    > A tam było sporo zmian, również w korektach - prawie wszystko na niebiesko.
    > Poza różnicą wartości można podać wprost prawidłową wartość.

    Mi chodziło właśnie o tę różnicę - w pytaniu nie było o niej mowy,
    a to różnica jest obowiązkowa.
    Wartość oczywiście można podać, niezależnie od tego czy przepis
    zawiera zapis że można, bo nie ma zapisów że czegoś podawać
    nie wolno :)

    > Co nie zmienia faktu, że z dużym P-em "program nie przyjmuje" ;)

    :D

    pzdr, Gotfryd