  • Data: 2003-03-05 10:19:45
    Temat: Re: Faktura importowa - wymogi?
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Moge po prostu wyliczyc droge na terenie Niemiec * spalanie * srednia
    > cena paliwa i wpisac do rubryki?

    Tak to trzeba będzie zrobić, pewnie napiszesz oświadczenie (może być ręcznie
    na kartce) - w Agencji Celnej powinni Ci z tym pomóc.

    > konwencyjnej
    > formułka:

    http://www.celsped.pl/przepisy/pochodzenie/zalacznik
    i_preferencyjne/nr3.doc

    > F-ra bedzie po niemiecku.
    > Czy te "magiczne formulka" moze byc na niej po angielsku?
    > Dokladnie jest tak, ze kupuje uzywany sprzet "made in Japan"
    > od firmy niemieckiej...

    Może być po angielsku. Miałem gdzieś też wersję niemiecką, dziwne, że w tym
    załączniku jej nie ma. Sprawdź jednak w Taryfie Celnej, z czego wynika to 0%
    cła i czy stosuje się to wobec towarów pochodzących (= wyprodukowanych) z
    Japonii.

    > da
    >
    > Firma, ktora mi sprzedaje towar raczej nie bedzie miala o tym pojecia -
    > to po prostu zwykla agencja reklamowa, od ktore kupuje sprzet.
    > F-re juz mam z VATem i nie chcilbym komplikowac sprawy sprzedawcy.

    Raz tego nie miałem to niemiecki celnik machnął ręką. Poza tym zawsze mam,
    więc nie odpowiem Ci ze 100% pewnością. W każdym większym miejście jest
    telefoniczna informacja celna - zadzwń i zapytaj.

    Pozdrawiam,
    BaLab