  • Data: 2003-11-02 23:20:57
    Temat: Re: Faktura do potrzeb celnych - import
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Nov 2003, Catbert wrote:

    Ja tylko wKF, proszę nie bić:
    [...]
    >+ - brak na fakturze ceny przy wszystkich pozycjach, np. przy pozycji
    >+ "instrukcja obsługi" lub "kabel 3m". W ustawie jest, że powinny być:
    >+ rodzaj towaru, jego ilość i cena - brak jest zapisu, że muszą być
    >+ wszystkie ceny jednostkowe;

    ...chciałem się dowiedzieć co to "cena niejednostkowa", bo już
    słabo kojarzę o tej porze :)
    Czy mam dedukować że chcesz uważać że ww. zapis nie określa
    *każdej* pozycji, tylko *dowolnie wybrane*, tj. przy poz.
    1. zapodajesz "ilość: 2" (bez podawania "j.m." i "cena"), przy
    poz. 2 zapodajesz "j.m.: kg" (ale bez podania 'ilość'), zaś
    przy poz. 3 zapodajesz "cena: 16 zł" (ale bez "ilość" i bez "j.m.") ?
    Bo tak zrozumiałem, ale to mój poziom odporności na logikę
    podatkową przerasta :), tak że coś mi nie gra...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)